Neda joOn

Neda joOn

 به کوه گفتم عشق چیست؟        لرزید.

  به ابر گفتم عشق چیست؟        بارید. 
 
به باد گفتم عشق چیست؟         وزید. 
 
به پروانه گفتم عشق چیست؟     نالید.
 
به گل گفتم عشق چیست؟       پرپر شد.
 
و به انسان گفتم عشق چیست؟
 
اشک از دیدگانش جاری شد وگفت؟ دیوانگیست


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت19:55---20 خرداد 1393
در این هیاهوی خـــلق

که پُتــک بر آرامـش ات میزنند

دلـــم پیاده رویــی میخواهد ؛ بــارانــی

دست خــودم را بگــیرم

برویــم صــُحبت کُــنان

تــا انتــهای گـــریستنِ آخــرین ابــر زنــدگـــی

نفـــرین به اجــتــماع

کــه نمــی گـــذارد صــدا به صــدا بــرســد
======================
سلام تربچه بهم بسر . بوس بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ سه شنبه 20 خرداد 1393برچسب:, ساعت 19:34 توسط neda